dRAZMAN HOMEO-NATUROPATHIC SET 1 B.P NTRPHY



 dRAZMAN HOMEO-NATUROPATHIC SET 1 B.P NTRPHY
Code: Set 1


Set 1 B.P NTRPHY ini adalah khas untuk penjagaan kesihatan secara Naturopati untuk membantu memperbaiki amalan pemakanan yang berkait rapat dengan penyakit cara hidup. Dalam set ini terdiri daripada Remedi Homeopati serta Nutrisi. Berdasarkan terhadap kajian Materia medica dan penggunaan remedi-remedi homeopati serta amalan pemakanan nutrisi, sesetengah kaedah mampu membantu masalah seperti Saluran darah, Tekanan darah, Jantung, Buah pinggang dan lain-lain yang menjadi faktor kepada masalah tekanan darah tinggi, sakit jantung, buah pinggang, stress dan banyak lagi.

Set ini mengandungi 4 produk yang disyorkan oleh AzBudi Pusat Pakar Perubatan Homeopati & Naturopati atas kejayaan dalam membantu orang ramai dalam penjagaan serta pemulihan kesihatan menerusi kaedah Homeopathy & Naturopathy dalam kes-kes kesihatan yang berkaitan dengan amalan gaya hidup. Set seperti ini amat diperlukan oleh individu atau pesakit yang mahu mengubah gaya hidup terutamanya dalam bab pemakanan. Ia sebagai set permulaan atau kali kedua sahaja dan seterusnya hanya perlu ambil atau amalkan remedi tertentu sahaja apabila keadaan kesihatan semakin baik dan cergas.



Set ini terdiri daripada:

-Khasiat yang diketahui (berdasarkan kajian/maklumbalas pengguna)

1.   dRAZMAN HOMEO-NATUROPATHY NV DETOX (RM 60.00 / 150 BIJI)
Detox sebagai langkah pertama
Merangsang proses detoksifikasi terutamanya. Turut membantu masalah sembelit bagi memudahkan proses pembuangan air besar. Nux Vomica dalam potensi 200x sangat sesuai dalam pelbagai fungsi detoks, terutamanya dalam sistem penghadaman dan banyak digunakan oleh pakar-pakar homeopati

Cadangan pengambilan:Diambil setiap satu (1) hari dalam seminggu sahaja. Dos 2 biji 10 kali dalam sehari. Pilih hari yang sesuai - sebagai  contoh jika memilih hari isnin, maka hanya pada setiap hari isnin sahaja NV DETOX akan diambil/makan.

Rujuk: https://koperasiperubatannaturopatiperak.blogspot.com/2019/09/drazman-homeo-naturopathic-nv-detox.html

2.   dRAZMAN HOMEO-NATUROPATHY BPCOMB (RM 60.00 / 150 BIJI)
Remedi homeopati yang juga banyak digunakan dalam perubatan ayurveda dalam masalah yang berkaitan dengan aliran serta tekanan darah. Dalam bentuk homeopati potensitasi 200x lebih selamat untuk diambil atau diamalkan.

Cadangan pengambilan: Remedi homeopati ini memiliki keistimewaan dalam penggunaan secara akut atau kronik. Untuk dos biasa hanya ambil 2 biji 3 kali setiap hari kecuali pada hari yang telah dikhaskan untuk mengambil NV DETOX

Rujuk: https://koperasiperubatannaturopatiperak.blogspot.com/2017/04/code-r-1-rawolfia-200x.html

3.   dRAZMAN HOMEO-NATUROPATHY HEALSDROP (RM 60.00 / 30 ml)
Produk Homeo-Naturopathy yang mengandungi 6 jenis ekstrak herba terkenal di Nusantara iaitu (nama-nama herba) yang telah dipotensitasikan secara homeopati agar selamat dan lebih mudah untuk diamalkan setiap hari. Herba-herba yang terkandung dialamnya adalah amat sesuai dalam membantu meningkatkan kualiti kesihatan secara umum. Tiada kesan sampingan

Cadangan pengambilan: Untuk diminum setiap hari. Hanya diperlukan 10 titisan healsdrop untuk 250ml atau 500ml air kosong. Elakkan dari menggunakan sudu atau cawan daripada bahan logam untuk membancuh air campuran healsdrop ini.


4.   dRAZMAN HOMEO-NATUROPATHY AL-MANNA PLUS (RM 60.00 / 200g)
Serat tinggi serta prebiotik yang sangat baik untuk sistem penghadaman, memperbaiki proses penghadaman dalam menyerap nutrien-nutrien yang diperlukan dan memudahkan penyingkiran bahan-bahan yang berlebihan yang sangat tidak menyihatkan, membantu mengatasi masalah kolesterol dan melancarkan proses pembuangan air besar. Terdapat banyak lagi fungsi prebiotik dan ianya sangat disyorkan dalam pemakanan.

Cadangan pengambilan: Oleh kerana ia mengandungi serat yang sangat mudah menyerap air, hanya diperlukan 1 sudu teh sahaja untuk dibancuh bersama 250ml atau 500ml air mengikut kadar cecair yang diperlukan seharian. Diambil 3 kali sehari (1 sudu teh, 3 kali sehari).
Selain daripada air kosong, boleh dibancuh bersama-sama jus kegemaran anda.


JUMLAH KOS 1 SET PENJAGAAN KESIHATAN MENYELURUH INI BIASA ADALAH RM 240.00. UNTUK dRAZMAN HOMEO-NATUROPATHIC SET 1 B.P NTRPHY: ADALAH RM 200.00 (PENJIMATAN RM 40.00)
Dapatkan nasihat daripada kami untuk menentukan sama ada perlu atau tidak bagi mendapatkan serta mengamalkan set ini. Maklumkan terlebih dahulu masalah kesihatan yang dialami untuk mendapatkan nasihat lanjut.



Set: dRAZMAN HOMEO-NATUROPATHIC SET 1 B.P NTRPHY
Remedi: 
2 Homeopati, 1 Nutrisi, 1 Botanikal

Jum. item: 4
Cadangan pengambilan:

Harga: RM 200.00
Mengikut yang disarankan

Sila dapatkan penerangan dan nasihat lanjut mengenai penggunaan produk ini: 01352970534



Dapatkan dRAZMAN HOMEO-NATUROPATHIC SET 1 B.P NTRPHY di Shopee sekarang:
 Dapatkan Set 1 BP NTRPHY


dRAZMAN HOMEO-NATUROPATHIC SET 1 B.P NTRPHY  adalah produk Homeo-Naturopathic keluaran AzBudi Ent (IP0176464-T) 31, Lengkok Perpaduan, Taman Perpaduan, 31150 Ulu Kinta, Perak
BAGAIMANA CARA MEMESAN PRODUK (CARA PEMBELIAN ONLINE)

1.    Call / SMS / Whatsapp ke: DrN Azman- 0135297053 disertakan dengan , Alamat, Nama Produk yg dikehendaki & Kuantiti.
2.    Setelah mendapat pengesahan jumlah Total termasuk kos penghantaran, Bank in/transfer ke: MAYBANK – 158284058276 (AZMAN MOHAMAD TAHIR) Sila inform melalui Whatsapp selepas membuat bayaran beserta dengan slip / ref bank.

Kos penghantaran akan ditentukan berdasarkan saiz dan jumlah produk
·         Pos laju(Biasa) - RM 8.00 ke RM 11.00
·         Bagi belian melebihi RM 300.00 penghantaran Pos PERCUMA



Maklumat tambahan / Rujukan mengenai fungsi remedi:





Hubungi kami:
0135297053 untuk maklumat lanjut serta tempahan
dRAZMAN HOMEO-NATUROPATHIC SET 1 B.P NTRPHY
#Sila ambil perhatian bahawa maklumat mengenai produk disini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau menyembuhkan penyakit, tetapi hanya untuk tujuan pendidikan sahaja untuk meningkatkan kesejahteraan anda. Rujuk pengamal / pakar perubatan anda jika anda mempunyai keadaan perubatan tertentu.