PREBIOTIC (AL-MANNA PLUS 100% ORGANIC PREBIOTIC BLEND)


 AL-MANNA PLUS (FIBER-PREBIOTIK)
Code:

Al-Manna Plus adalah adalah serat organic yang berfungsi sebagai makanan tambahan untuk pertumbuhan dan perkembangan mikroorgaisme baik dalam sistem pencernaan. Sesetengah makanan seperti serat diet boleh berfungsi sebagai prebiotik dan menggalakkan pertumbuhan bakteria baik serta mengekalkan persekitaran usus yang baik. Prebiotik adalah makanan kepada Probiotik yang membantu meningkatkan sistem imunisasi, mengimbangi bakteria, menyingkirkan serat yang tidak hadam serta menyahtoksik usus besar.

AL-MANNA PLUS 100% ORGANIC PREBIOTIC BLEND is a Prebiotic Fiber Supplement supports health and immunity by nourishing beneficial bacteria, and gives your diet an extra boost of healthy fiber at the same time.  Al-Manna Plus 100% Organic Prebiotic Blend is all natural it dissolves easily in any liquid or food.

AL-MANNA PLUS 100% ORGANIC PREBIOTIC BLEND are fat free, cholesterol free, sodium free, gluten free, vegetarian and low in carbohydrates.

Al-Manna Plus 100% Organic Prebiotic Blend Benefit:
Enhanced with the unique superfood Acacia Gum, the sap from Acacia trees with 90% soluble prebiotic fiber. Acacia Gum has high digestive tolerance and promotes optimal digestive health by increasing beneficial gut flora and short chain fatty acids

·         Enhanced with supercritical plus hydroethanolic dual extracted Turmeric Root, one of the world’s most revered herbs for optimal benefits
·         No added fillers, preservatives, carriers, stabilizers, excipients or cane sugar
·         An excellent source of Vitamin B12, Vitamin A and Vitamin K
·         Improvement in the balance between good and bad gut bacteria
·         Improvement of intestinal functions such as bulking and regularity
·         Increase calcium absorption and improvement in bone density
·         Controls digestive functions that regulate metabolism, energy and appetite
·         Enhancement of immune function
·         Reduction in the risk of intestinal infections
·         Stops intestinal permeability, or leaky gut, and so reduces the release of toxins that can lead to fatty liver and other diseases
·         Possible reduction of risk of obesity and metabolic syndrome
·         Reduction of risk and possible improvement in inflammation



Bentuk: Powder / High Fiber
Cadangan pengambilan:

Jum. Biji: 200 gm
1 @ 2 sudu teh 3 x sehari

Harga: RM 60.00
Dibancuh bersama 250-500ml air

Al-Manna plus adalah serat high fiberTerdiri daripada gabungan: GAM ARAB AL MANNA, CHIA SEED, KUNYIT, PSYLLIUM HUSK
Sila dapatkan penerangan dan nasihat lanjut mengenai penggunaan produk ini: 01352970534



Dapatkan Sekarang di Shopee
 Dapatkan Al-Manna Plus di Shopee

dRAZMAN AL-MANNA PLUS adalah Produk Homeo-Naturopathy keluaran AzBudi Ent (IP0176464-T) 31, Lengkok Perpaduan, Taman Perpaduan, 31150 Ulu Kinta, Perak

BAGAIMANA CARA MEMESAN PRODUK (CARA PEMBELIAN ONLINE)

1.    Call / SMS / Whatsapp ke: DrN Azman- 0135297053 disertakan dengan , Alamat, Nama Produk yg dikehendaki & Kuantiti.
2.    Setelah mendapat pengesahan jumlah Total termasuk kos penghantaran, Bank in/transfer ke: MAYBANK – 158284058276 (AZMAN MOHAMAD TAHIR) Sila inform melalui Whatsapp selepas membuat bayaran beserta dengan slip / ref bank.

Kos penghantaran akan ditentukan berdasarkan saiz dan jumlah produk
·         Pos laju(Biasa) - RM 8.00 ke RM 11.00
·         Bagi belian melebihi RM 300.00 penghantaran Pos PERCUMA





Maklumat tambahan / Rujukan mengenai fungsi bahan:

GAM ARAB AL MANNA
Dihasilkan daripada getah pokok acacia, mampu mengubati pelbagai jenis penyakit dan memberi banyak manfaat terhadap kesihatan. Kajian membuktikan amalan pengambilan gam Arab mampu melindungi dan memulihkan buah pinggang. daripada rosak akibat penyakit kencing manis, darah tinggi atau pengambilan ubat-ubatan terlalu lama, selain mencegah selesema serta merawat masalah usus dan darah tinggi.

CHIA SEED
adalah bijian organik yang berasal dari tumbuhan Salvia hisvanica yang biasanya hidup di kawasan panas dan bergurun pasir seperti di negara Mexico, Amerika Latin. Sehingga kini, Chia Seed terkenal sebagai makanan bernutrisi tinggi untuk menambahkan energi seharian. Sifatnya sebagai antioksidan yang aktif mampu menghalang kesan buruk akibat daripada radikal bebas. Chia Seed juga tinggi dengan Omega-3.

KUNYIT
mengandungi Curcumin. Nutrien curcumin di dalam kunyit ditugaskan sebagai agen anti-radang yang sangat baik. Selain daripada curcumin, kunyit mengandungi paras yang tinggi zat besi + sederhana tahap vitamin B6 + kalium. Semua vitamin dan mineral adalah Agen antiseptik + antibakteria semula jadi, berguna dalam pembasmian luka + terbakar, dapat mencegah kanser prostat dan menghentikan pertumbuhan kanser prostat yang sedia ada, Menghalang kanser payudara daripada merebak ke paru2. Mengurangkan risiko leukemia terhadap kanak2. Boleh menghalang dan memperlahankan perkembangan penyakit Alzheimer dengan menghapuskan penumpukan plak amyloyd di dalam otak. Boleh mencegah daripada berlaku dalam pelbagai bentuk kanser yang berbeza. Anti-radang yang bekerja tanpa kesan sampingan. Boleh membantu dalam metabolisme lemak dan membantu dalam pengurusan berat badan dan banyak lagi khasiatnya.

PSYLLIUM HUSK
juga dikenali sebagai 'isabgol' adalah berasal dari India, dan berasal dari benih tumbuhan dikenali sebagai Plantago ovata. Ia amat kaya dengan serat, menyediakan sehingga 71g serat setiap pertiga daripada cawan. Ia adalah makanan tambahan larut air, tetapi dicerna, yang menjadikan ia berguna untuk menggalakkan usus yang sihat dan lain-lain fungsi gastrousus. Ia juga telah menunjukkan manfaat kepada orang-orang yang mempunyai kolesterol yang tinggi dan kencing manis, dan membantu dengan mengawal obesiti dan mencapai penurunan berat badan






Hubungi kami:
0135297053 untuk maklumat lanjut serta tempahan

AL-MANNA PLUS


#Sila ambil perhatian bahawa maklumat mengenai produk disini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau menyembuhkan penyakit, tetapi hanya untuk tujuan pendidikan sahaja untuk meningkatkan kesejahteraan anda. Rujuk pengamal / pakar perubatan anda jika anda mempunyai keadaan perubatan tertentu.